BIP Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie
Specjalista ds. zamówień publicznych
Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie
Ogłoszenie nr 85819/ 12.10.2021
Miejsce wykonywania pracy:
Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie
70-207 Szczecin, PL. S. Batorego 4
Adres urzędu:
Urząd Żeglugi Śródlądowej,
70-207 Szczecin, pl. S. Batorego 4
INFORMACJE
- Pierwszeństwo: dla osób z niepełnosprawnościami.
- Liczba stanowisk: 1.
- Wymiar etatu: 1.
- Status: nabór w toku.
- Miejsce pracy: Szczecin. Pl. Batorego 4.
- Ważne do: 22.10.2021 r.
- Wynagrodzenie: zasadniczne nie mniej niż 3500,00 zł brutto.
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ
Osoba na tym stanowisku:
- Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne, w tym postępowań w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 j.t.) a także zwolnionych ze stosowania ww. ustawy w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza równowartości kwoty 130 000 złotych.
- Przygotowywanie i publikowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i towarzyszących jej dokumentów, ogłoszeń, zmian i wyjaśnień oraz innych niezbędnych informacji wynikających z obowiązujących procedur.
- Udzielanie odpowiedzi na pytania i rozpatrywania wniosków Wykonawców oraz udział w przygotowywaniu odpowiedzi lub wystąpień w prowadzonych postępowaniach.
- Uczestnictwo w pracach komisji przetargowej w roli sekretarza w tym sporządzanie protokołów postępowań o zamówienie publiczne.
- Udział w opracowywaniu treści odpowiedzi na odwołanie oraz innych pism oraz udział w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą i sądem w związku z prowadzonymi postępowaniami o udzielanie zamówień publicznych.
- Dokonywanie analizy materiałów przygotowanych do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (wniosek, istotne postanowienia umowy, formularze, zapytanie ofertowe, zaproszenie do składania ofert itp.) oraz wskazywanie kierunków i zakresu ich korekty pracownikom merytorycznym w celu zgodnego z prawem udzielenia zamówienia publicznego.
- Prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz rejestru umów Urzędu.
- Rejestracja wniosków zakupowych zgodnie z przyjętymi w Urzędzie zasadami.
- Sporządzanie planu zamówień publicznych w oparciu o informacje przekazane przez pracowników merytorycznych.
- Sporządzanie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych i przekazywanie ich do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
- Udział w przygotowywaniu dokumentacji oraz uczestnictwo w procedurach zewnętrznych organów kontroli dot. postępowań o udzielanie zamówień publicznych.
- Udział w opracowywaniu wewnętrznych procedur dot. zamówień publicznych, w szczególności regulaminu zamówień publicznych i jego aktualizacji a także obowiązujących w Urzędzie druków i wzorów w szczególności wniosków zakupowych i zapytań ofertowych.
- Współpraca z zewnętrznymi podmiotami odpowiedzialnymi za procedury udzielania zamówień publicznych a także podmiotami odpowiedzialnymi za monitoring, sprawozdawczość oraz rozliczanie zamówień publicznych finansowanych ze środków zewnętrznych, w szczególności UE.
- Współpraca z kancelarią prawną w zakresie zamówień publicznych oraz umów.
- Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwizacji.
KOGO PUSZUKUJEMY
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe.
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok pracy na stanowiskach związanych z zamówieniami publicznymi.
- Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz związanych z nią aktów wykonawczych.
- Znajomość przepisów Kodeksu Cywilnego.
- Biegłe umiejętności w zakresie obsługi komputera (MS Office, Lex, Legalis, Platforma zakupowa, system elektronicznego obiegu dokumentów) oraz urządzeń biurowych (faks, skaner, ksero).
- Samodzielność w organizacji pracy.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, obowiązkowość.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Studia podyplomowe – zamówienia publiczne.
CO OFERUJEMY
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy.
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników.
DOSTĘPNOŚĆ
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
WARUNKI PRACY
- Miejsce pracy zlokalizowane jest na parterze budynku. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
- Praca z użyciem komputera powyżej czterech godzin dziennie.
DODATKOWE INFORMACJE
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ (DOKUMENTY NIEZBĘDNE)
- CV i list motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe).
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.
APLIKUJ DO: 22 PAŹDZIERNIKA 2021
Aplikuj mailowo na adres: nabory@szczecin.uzs.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 85819/12.10.2021. Lub w formie papierowej z dopiskiem: „ogłoszenie nr 85819” pod adres: Urząd Żeglugi Śródlądowej, Plac Batorego 4, 70-207 Szczecin, sekretariat pokój nr 29, parter. Dokumenty prosimy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Specjalista do spraw zamówień publicznych”.
WIĘCEJ O PRACY NA STRONIE URZĘDU: www.szczecin.uzs.gov.pl
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: (+48) 91 43 40 279
- Dokumenty należy złożyć do: 22.10.2021 r.
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu.
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie, Plac Batorego 4, 70-207 Szczecin
email: sekretariat@uzs.szczecin.gov.pl, tel. 91 43 40 279 - Kontakt do inspektora ochrony danych: Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie, Plac Batorego 4, 70-207 Szczecin email: iod@uzs.szczecin.gov.pl, tel. 91 43 40 279
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
- Informacje o odbiorcach danych: Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
- Uprawnienia:
- 1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- 2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- 3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- 4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- – żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- 5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Administrator danych i kontakt do niego: Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie, Plac Batorego 4, 70-207 Szczecin
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- 1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- 2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- 3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
- Dokument utworzony 15 grudnia 2021
- Autor dokumentu bialkowski
- Ostatnia modyfikacja 15 grudnia 2021
- Autor modyfikacji bialkowski